KidsDelux

Kvalitet til de mindste

Bag KidsDelux står de to iværksættere Susanne og Niels Bech, der stiftede firmaet i år 2015. Deres slogan hedder ’kvalitet til de mindste’ og de sælger håndplukkede produkter til drenge og piger i alderen 0-12 år fra anerkendte leverandører.

 

De har både fysiske butikker samt en stor webshop, som forhandler børnetøj, sko og interiør til hele landet. Susanne og Niels elsker børn og står altid klar med råd og vejledning for at sikre børn den bedste kvalitet i tøj og sko.

Udfordring
KidsDelux havde et stort ønske om at styrke deres e-mail marketing og derigennem sikre den forsætte vækst i firmaet. De sendte kun få nyhedsbreve ud og havde kun få automatiserede e-mail automationsflows til trods for, at de havde købt emailsystemer med mange uudnyttede features. KidsDelux havde behov for at opdele email-lister, identificere mulige flows i kunderejsen og personliggøre deres kommunikation til kunderne. 

Løsning
I første omgang skabte jeg mig et overblik over virksomhedens eksisterende e-mail marketing, deres kunder og produkter – og hvor i beslutningsprocessen, vi kunne ramme dem. Jeg idéudviklede og udarbejdede en række forskellige forslag til automatiserede nyhedsbreve. Jeg skrev indholdet og opsatte dem teknisk i Active Campaign, som var det e-mail system, KidsDelux besluttede sig for at benytte. De automatiserede flows var bl.a. velkomstserie og genaktiveringsserie. 

 

Velkomstserien bestod af 7 e-mails, hvor jeg bl.a. præsentere KidsDelux med personlige historier. KidsDeluxs kunder er meget trofaste og de føler hurtigt, at de får et personligt forhold til Susanne og derfor var det også vigtigt at de nye kunder fik en personlig indgangsvinkel til i velkomstflowet. 

Genaktiveringsserien bestod af forskellige tiltag til at genaktivere inaktive kunder ud fra forskellige tidsinterval. 

 

Derudover opsatte jeg en popup-kampagne på hjemmesiden vha. af Sleeknote, hvor nye kunder kunne tilmelde sig nyhedsbrevet, når de besøgte eller shoppede hos KidsDelux første gang. Jeg brugte desuden Addwish til at ramme kunderne med produkter i nyhedsbrevene, som de tidligere havde vist interesse for på hjemmesiden. 

Resultater

KidsDelux har fået mere tid til at drive forretning og høj åbningsrate på de automatiserede e-mailflows. 

-    Kommunikeret til nye kunder, eksisterende kunder, inaktive kunder
-    Flere leads til kundedatabasen fra 4.900 til 11.000 kontakter på et år.
-    Velkomstserien har skabt stort kendskab og tillid blandt nye kunder
-    En samlet åbningsrate på velkomstflowet på knap 80%

 

 

Ønsker du hjælp til at få opsat et de automatiserede e-mailflow? Kontakt mig allerede i dag!

Lad os arbejde
sammen!

Kontakt mig for en uforpligtende snak om, hvordan jeg kan hjælpe jer med jeres online markedsføring.

 

Udfyld formularen eller kontakt mig her:

Tlf. 31 501 701 

camilla@emailpro.dk

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Smil fra Camilla :)

  • LinkedIn Social Ikon
  • Facebook

Emailpro.dk - CVR: 40473467 - Camilla Dudzinski Nielsen - Vestermarken 1 - 8260 Viby J. - Tlf. 31 501 701 - Email: camilla@emailpro.dk